سرویس چای خوری چینی

سرویس چای خوری چینی یکی از وسایل های قدیمی در دکوراسیون خانه هست به طوری که در گذشته پر مصرف ترین وسایل در آشپزخانه سرویس چای خوری چینی بوده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در گذشته سرویس چای خوری ساده و بدون طرح و شکل ساخته میشدند و فقط برای سرد کردن چای از آن استفاده میکردند. هنچنین از فنجان در کافه ها استفاده نمیشد و از استکان استفاده میکردند.

اما امروزه سرویس چای خوری چینی در انواع طرح و رنگ های شیک طراحی شده اند به دلیل طراحی زیبای فنجان و نعلبکی ها میتوایند از آن علاوه بر کاربرد زیادی که در خانه دارند به عنوان یک وسایل شیک و زیبا در دکور منزل خود استفاده کنید در مواقعی که مهمان دارید میتوانید با استفاده از فنجان و نعلبکی ها به خوبی از آنها پذیرایی نمایید .

چرا فنجان و نعلبکی را ست بخریم؟

اگر هر وسایلی را ست و با هم هماهنگ انتخاب کنید باعث میشود زیبا و شیک تر باشد خرید نعلبکی و فنجان ست و هماهنگ باعث میشود بتوانید فضایی شیک و زیبا برای مهمان های خود درست کنید سعی کنید همیشه فنجان و نعلبکی راهم رنگ و در یک طرح بخرید زیرا اگر باهم ست نباشند و رنگ و طرح مختلفی داشته باشند باعث شلوغ بودن آن شده و باعث میشود زودتر از آن دلزده شوید و مجبور میشوید زودتر آنهارا عوض کنید.

 

مشاور فروش : آقای مهدوی

شماره تماس : 09195408763

 

 

 

چرا فنجان و نعلبکی را ست بخریم؟

چرا فنجان و نعلبکی را ست بخریم؟

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما