فروشنده ظروف غذاخوری سرامیکی ارزان

ظروف غذاخوری سرامیکی ارزان در شرایط اقتصادی فعلی با توجه به دارا بودن کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداران بسیار زیادی داشته اند و همین امر فروشنده ظروف غذاخوری سرامیکی ارزان را بر آن داشته است تا محصولات مورد نظر مشتریان را در طرح ها و رنگهای مختلف به دست مصرف کنندگان برساند. فروشنده ظروف سرامیکی ارزان این محصول را به صورت دستی و یا فله ای به فروش می رساند تا نیاز مشتریان را از هر جهت مرتفع سازد.

فروشنده ظروف غذاخوری سرامیکی ارزان

تفاوت ظروف چینی و سرامیکی

تفاوت ظروف چینی و سرامیکی در هنگام پخت و سرو غذا یکی از مسائلی که ذهن خریداران ظروف را به خود مشغول می کند، این است که چه ظروفی از کیفیت بالاتری برخوردار هستند؟ به طور کلی بسیاری از خریداران به این فکر هستند که ظروف چینی و سرامیکی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ در این مقاله سعی داریم به برخی از تفاوت های این ظروف با یکدیگر اشاره کنیم:

  • دمای پخت: یکی از بارزترین تفاوت های ظروف چینی و ظروف سرامیکی را می توان در دمای پخت آنها دانست. ظروف سرامیکی در مرحله تولید در دمای 1100 درجه سانتیگراد پخت می شود، در حالی که ظرف چینی در دمای 1200 درجه سانتیگراد قرار می گیرد.
  • میزان جذب آب: دمای پخت کمتر در ظرف سرامیکی باعث شده است این محصول میزان جذب آب بالاتری داشته باشد و آب به راحتی به تار و پود آن نفوذ پیدا کند، در حالی که ظروف چینی از این معظل مبرا هستند.
  • وزن ظروف: ظروف چینی در هنگام پخت در نوعی خلا قرار می گیرند و همین موضوع باعث می شود وزن آن ها تا حدود زیادی بالاتر برود. به گونه ای که وزن یک عدد بشقاب چینی با یک و نیم بشقاب سرامیکی برابری دارد.
  • سلامتی: ظروف سرامیکی اگر دارای لعاب باشند، برای سلامتی بهترین گزینه اند و در صورت لعاب دار نبودن نباید مورد استفاده قرار گیرند در حالی که ظروف چینی در همه حال سالم هستند.

مرکز خرید ظروف غذاخوری سرامیکی ارزان

مرکز خرید ظروف غذاخوری سرامیکی ارزان مرکز خرید ظروف سرامیکی ارزان این محصول را در مدلهای متنوع مانند بشقاب های پلوخوری، میوه خوری، خورشت خوری، پیاله، نعلبکی، شکلات خوری، آجیل خوری، میوه خوری کوچک و بزرگ و … در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این مرکز خرید معمولا محصولات مورد نظر مشتریان را در طرح ها و رنگهای متفاوتی دارد که به انتخاب بهتر خریداران کمک فراوانی می کند.

از جمله مزایای خرید از این مرکز خرید می توان به کیفیت بالای ظروف سرامیکی، رنگ عالی و کاربردی آنها، قیمت مناسب ظروف، تنوع در طرح و مدل و … اشاره نمود که همگی باعث فراهم نمودن خریدی آسان تر برای مشتریان می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما