مرکز تولید و فروش سرویس آرکوپال ایرانی

مرکز تولید و فروش سرویس آرکوپال ایرانی در بازار شوش تهران را باید از سایت ها و مراکز فروش حضوری معتبر جویا شوید.

تولید و فروش سرویس آرکوپال ایرانی در بازار بسیار پرطرفدار است . از این رو بر حسب سلایق متفاوت سرویس آرکوپال در قالب های گرد ، بیضی و مربع در کشور تولید می شود. تولید این ظروف در کشور ما با بهترین ابزارها و دستگاهها صورت می گیرد. ظروف غذاخوری آرکوپال هم به صورت سرویس و هم به صورت فله تولید می شود. سرویس آرکوپال در اقلام 26 پارچه و 25 پارچه تولید می شود.

بازرگانی روبینا به عنوان یکی از تولید کنندگان ظروف آرکوپال در کشور بر حسب تقاضا و سفارش مشتریان خود طرح ها و گلهای بسیار متنوعی را به بازار عرضه می نماید.

اقلام مصرفی سرویس آرکوپال 25 و 26 پارچه شامل موارد زیر می باشد:

بشقاب پلوخوری
بشقاب خورشت خوری
پیش دستی
پیاله
دیس
کاسه سالاد

که سرویس های 25 پارچه دارای کاسه سالاد نمی باشند.

سرویس های آرکوپال لب طلا نیز در قالب های گرد کلاسیک لب طلا، پیچ چهارگوش لب طلا،  مربع لب طلا در بازار موجود می باشد. تولید سرویس آرکوپال توسط ما با بالاترین کیفیت صورت می گیرد. کیفیت های مختلف درجه یک و دو نیز در بازار موجود می باشد.

سرویس های آرکوپال ایرانی ارزان قیمت را در بازار به راحتی نمی توان جستجو کرد. بازرگانی روبینا با تولید و ارائه با کیفیت ترین ظروف غذاخوری توانسته است حجم بالایی از فروش آرکوپال در تهران را به خود اختصاص دهد. که محصولات خود را نیز به شهرستانها و بازارهای مرزی کشور نیز ارسال می نماید.
بازرگانی روبینا به عنوان بزرگترین مرکز خرید سرویس آرکوپال در کشور است که می توانید با سفارش اینترنتی خود در تعداد پایین و یا در حجم بالا به راحتی و اطمینان بیشتر اجناس خود را در شهر مقصد دریافت نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما