سرویس آرکوپال ایرانی

سرویس آرکوپال ایرانی یکی از پرطرفدارترین ظروف غذاخوری در کشور است که حتی طرفدارانی هم در خارج از کشور دارد. امروزه کارخانه های متعددی در کشور هستند که در زمینه تولید  سرویس آرکوپال فعالیت می کنند. این کارخانه ها عبارتند از کارخانه های چینی مقصود، پارس اوپال و آذین اوپال. سرویس غذاخوری آرکوپال گرد ، مربع و بیضی از انواع مدلهای ظروف آرکوپال می باشند.

در این میان ظروف مربع و بیضی در بازار بیشتر به فروش می رسد. کارخانجات تولیدکننده نیز با طراحی مدلهای زیبا و به روز سعی در برآورده کردن تمامی نیازها و سلیقه ها را دارند.

به طوریکه هیچ سلیقه ای دست خالی از بازار برنمی گردد. سرویس آرکوپال ایرانی به دلیل افزایش کیفیت بسیار مرغوب بوده به طوریکه بسیاری از بازارهای خارجی را نیز به خود اختصاص داده و بسیاری از کشورهای همسایه نیز از این محصول خریداری می کنند.

 


سرویس های آرکوپال به دلیل مقاومت بالایی که دارند می توان به یقین گفت که در برابر تمامی ضربه ها مقاوم هستند به عبارتی می توان گفت جزو ظروف نشکن هستند. ظروف آرکوپال ایرانی کودک نیزدر طرحها و نقش های زیبا در بازار موجود می باشد و می توان گفت در ظروف سیسمونی تمام کودکان ایرانی یافت می شود. ظروف آرکوپال مقصود در مدل های 25 پارچه و 26 پارچه که در طرح های گرد و مربع با نقش های بسیار زیبا موجود است.

این ظروف علی رغم قیمت بسیار مناسبی که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و هر خانواده ای با هر توان مالی قادر به خریداری آنها هستند. گروه بازرگانی روبینا با هدف پخش عمده این محصول در سراسر کشور در جهت رفاه حال فروشندگان این محصول قدم برداشته است و سعی دارد تا با تامین این محصول برای صادرکنندگان نقش مهمی در ارزآوری برای کشور داشته باشد. برای دیدن سایر مدلهای آرکوپال مقصود از کانال شرکت دیدن فرمایید. جهت خرید این محصول نیز با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما